
کاربر گرامی!
در صورتی که شما کاربر آژند دام باشید حداقل بنا به یکی از دلایل زیر در ورود به حساب
کاربری خود ناموفق بوده اید.
● ممکن است کلید Capslock روشن
باشد.
در هنگام وارد کردن اطلاعات در صورتی که این کلید روشن باشد آژند دام بصورت خودکار به شما هشدار خواهد داد ولی ممکن است نسبت به
هشدار روشن بودن کلید Capslock بی توجه بوده اید. لطفا از خاموش بودن این کلید اطمینان
حاصل نمایید.
● ممکن است صفحه کلید را در وضعیت فارسی قرار داده اید.
با کلید Alt+Shift می توانید از وضعیت صفحه کلید خود اطمینان حاصل کنید.
● ممکن است کلمه عبور خود را تغییر
داده اید.
به خاطر بیاورید که در آخرین ورودتان آیا کلمه عبور خود را تغییر داده اید؟ شاید کلمه
عبورتان را بازیابی کرده اید؟
● ممکن است مدیر دسترسی شما به
حالت تعلیق در آورده است.
در صورتی که مدیر دسترسی شما را به حالت تعلیق در آورده باشد آژند دام در پیام خطایی که به شما نشان خواهد داد به
شما گوشزد می کند که در حالت تعلیق قرار دارید. لطفا به پیام خطای صادر شده توجه کنید.
● ممکن است نام کاربری و یا کلمه
عبور خود را به اشتباه وارد می کنید.
در وارد کردن اطلاعات کاربری خود دقت نماید.
● ممکن است در تشخیص تصویر امنیتی اشتباه کرده اید.
متن تصویر نسبت به حروف کوچک و بزرگ حساس نیست.
●
ممکن است هیچ سمتی برای شما تعریف نشده باشد.
در صورتی که مدیر در سامانه برای شما سمتی تعریف نکرده باشد شما قادر به ورود به حساب کاربری خود نمی باشید.
● ممکن است هویت شما هنوز تایید
نشده باشد.
در صورتی که تاکنون وارد حساب کاربری خود نشده اید و اولین بار است که قصد ورود دارید
میبایست به پست الکترونیک خود مراجعه کنید و هویت خود را تایید کنید. آژند دام زمانی
که حساب کاربری جدیدی برای شما ایجاد می کند به پست الکترونیک شما نامه ای ارسال می
کند. آژند دام مننظر می ماند تا شما نامه ی ارسال شده را تایید نمایید. در صورت عدم تایید
هویت، شما قادر به ورود به حساب کاربری خود نمی باشید.